Åhh sunny sunday!!

Hej bitches..
I dag är det då Söndag..Och solen lyser kan det bli bättre.
Ja det kan det faktiskt Här sitter man inne på jobbet när det är så pass fint väder ute. Men man får hoppas det blir lika fint väder när jag väl är ledig sen.
I dag blir de då att jobba sedan i väg och träna så man håller formen till beach 2011.. Just de ni får ju inte missa att dricka ett glas vatten med citron för matsmältningen så den kommer igång innan middagen;) hahah

Jag hann tyvärr inte blogga igår efter jag hade slutat jobbet, men ni fick ju några inlägg av mitt lilla Hjärta T..Hade nämligen en mys kväll med min kära mamma.Själv klart så bjöd jag ut henne på bio, så vi gick och såg Åsa-nisse... alltid lika mysigt att få lite tid med sin mammi.
visst filmen va väl inte världsbäst precis men den va inte dålig heller. så kankse en 6 av 10..

MEN
Nu måste jag skynda mig och fixa i ordning lite här på jobbet...
Men vi hörs senare bloggen cha cha  bitches..........

Ps glöm nu inte detta;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0