Alla Hjärtans Dag imorgon....OMG!!

Det är ju alla hjärtans dag imorgon. OMG!!! Vad göra Vad göra??

Det är ju den största dagen EVER... man måste ju ge varann saker och säga massa äckligt gulliga ord osv osv....

What too do?!



http://www.allahjartanspresent.se/wp-content/uploads/2011/01/52-romantiska-veckor.jpg

52 hemska romantiska veckor..? ;)

”En störd och äckligt romantisk alla hjärtans dag present för både honom och henne. 26 små romantiska uppgifter för henne att utföra för att överraska honom, och 26 för honom. Korten kan inte läsas förrän det skyddande lagret skrapas bort, precis som på en skraplott. Detta håller hatet vid liv med start på alla hjärtans dag.

Jag tycker att det låter jättebra..? Den är billig också, kostar ca 149 kr, och finns att beställa lite över internet. Dock så kan det kännas lite tråkigt, eller vad säger ni..?

Betyg av mig som present!
       (3 av 5 rövhål)

http://www.allahjartanspresent.se/wp-content/uploads/2011/01/champagne_LyLjp_5784-e1294928680474.jpg

Champagne provning för två..? Ta med sin ”date” på champagne provning är jättemysigt faktiskt, då sitter man och pratar samtidigt som man lyssnar på vad alla olika champagne inehåller, dessutom så blir du ju proffs på olika champagnes då.. och man blir full och kopplar bort ångesten över denna fula kille man dejtar bara för att man är desperat ;)

En väldigt classy alla hjärtans dag present! Dock tycker jag att man ska bjuda på middag efteråt, antingen hemlagad eller på resturang :) Kostar ca 600 kr att bjuda sin motbjudande partner på.

Betyg av mig som present!

         (5 av 5 rövhål)

Skicka choklad ask..? Det är ju perfekt, så slipper man träffa den man är tillsammans med även om man bor nära varandra, alltså då menar jag ändå i samma stad..? Det är jätteopersonligt och suveränt.

Betyg av mig som present!

         (4 av 5 rövhål)

Hemmalagad middag!

Det funkar ju alltid.. ;) Och det är ju så äckligt gulligt om ens pojkvän gör det..? (Så tips till er killar!) Bjuda er pojkvän ;P på en hemlagad middag, tänd lite ljus, och sen sitt i soffan och se en mysig porr film och sen avsluta kvällen med lite mysigt sex :) *ler* Kanske köpa en massageolja till sin date också som ett steg närmare mysigare kvällar med massage innan sex..?

Betyg av mig som present!
          (5 av 5 rövhål)

Designa en skjorta till din partner..? ;) Det är en jätte ful present enligt mig, men också väldigt personlig.

Personlig present, we like.

Betyg av mig som present!
       (4 av 5 rövhål)


Ha nu en trevlig alla hjärtans dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0