Förlåt;)

*Hej
Förlåt för en dålig uppdatering..Men har verkligen varit så mkt just nu..
Har nämligen haft en hel del att göra..Men nu är jag i gång igen.. Bra va? ;)
I dag har jag varit och fixat lite med mamma,alltid lika mysigt att vara med mamma..
Sen har jag kört en vän till ett ställe för att hon skulle nämligen hämta en ny bil..
Åhh själv klart va lilla T med som sällskap..
Jag har även hunnit med att åka till skolan för att tenta av en kurs duktigt va? ;) *blink**blink*

Och Just nu ligger man i sängen och är helt slut...
så nu är det dax för en bra film i sängen
För i morgon det träning som står på schemat...

Sov nu så gott alla läsare så hörs vi i morgon..  Natt I Natt

jag bjuder på en bild från i dag;) Kramis

Så va tycker ni? hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0