Hallå?!

Hej hej... nu var det T här.

Har ju varit dålig uppdatering från mig. Men jag har inte haft någon dator. Den kraschade... =( så nu är jag hemma hos min bror så får han fixa och trixa med den . Tur man har en bror som kan ordna det :P Så slipper man betala, inte för att det är några problem ändå. Pengar är ju inga problem liksom :P

Aa så nu sitter jag här i min rosa mjukis dress(det var ju jag som började med den) vid min brors dator och skriver medans min fixas.

Annars så bara glider man. Själv har man ju då lagt av med att träna och sola. Alla vet väl att ha snygga former och vara blek är ju det nya. Att se ut som en vandrande salt pinne är väl inget att ha? Det är ju hur ute som helst liksom. hahahahaha....

Hare bra tills vi hörs nästa gång bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0