Har fortfarande inget internet...

Förlåt alla läsare men jag har fortfarande inget internet =S trist va?

Va händer annars då? jaa, jag glider ju runt lika snygg som vanligt. livet bara leker när man är stor bloggare liksom :p hahaha

Har varit ute och gått en sväng med hunden i den sköna solen idag, nu ska jag slappa lite för lite senare idag så ska jag iväg och hålla i mina första danslektioner för terminen =D weeeii... ska bli så underbart att bara få försvinna iväg i en annan värld några timmar.

Imorgon är det fredag igen, jösses vad tider går alltså. Sen är det ju lön imon med. hur fint sitter inte det då? Som handen i handsken :P blir nog lite shopping då med ska ni se.

På lördag blir det feeeessssttt!! wöw wöw... Synd i dimman läsare :P

Közzzz hej så länge/ T den bästa hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0