Natt blogg..

Hej hej!

Nu har jag precis kört hem Fredrik. (vissa har ju körkort då) hahah:P
Nä men vi har haft en super trevlig kväll. Kollat på melodifestivalen och jublat över att de vi ville skulle gå vidare gjorde det, vi har kollat på ett gamlat vhs band från när jag var 3 år och legat dubbelvikta och skrattat och även kollat i gamla skolkataloger. Kanske borde säga att jag och Fredrik kännt varann sen vi var typ 3 år och även gått i samma klass eller skola ända fram tills gymnasiet. Så det finns mycket minnen och saker att skratta åt.

Det var behövligt att få en släng av Fredrik så här en lördag kväll och det var ju så längesen nu.

Egenligen tänkte jag bara säga god natt och lägga upp lite bilder och en video som jag gjorde tidigare idag men inte fick upp för att mitt internet inte fungerade.

Så natti natti!!



Facelook! (själv behöver man ju inte göra en läpp förstoring, har ju naturligt stora läppar :P hahaha)




Mysdag. Älskade rosa mjukisar och uggs. Kan det bli bättre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0