Precis stigit upp...

Hej hej våra fina läsare!

Nu har jag precis stigit upp, som J skrev här nedanför så har jag bara legat och slöat. Ska fortsätta med det sen tänkte jag. sätta på en film och bara mysa.

Ikväll kommer min älskade barndoms vän Fredrik hit. Så ska vi titta på melodifestivalen och äta kebab tallrik. Han bor ju i sthlm nu mera och han längtar efter den berömda kebabsåsen här som tydligen stockholmarna gått miste om :P synd om dom, för då har dom missat något i livet asså. Men i alla fall så ska det bli väldigt mysigt och trevligt att träffa honom igen. Har inte sett honom sen i november någon gång.

Det är riktigt fint väder ute idag, så jag har ju lite dåligt samvete för att jag inte går ut. Men får skylla på att det är för mycket som snurrar i huvudet just nu så har ingen lust till något... =/

Men jag kanske skulle ta tag i att koreografera lite dans idag. Jag är ju dansledare och håller i 2 st grupper. En för gymnasiet och en för 30+ :P och det är mycket förberedelser som behöver göras. Vi får se vi får se...

Tänkte lägga in en bild som jag tog igår. Den blev dock inte så jätte bra. Men får duga.



Outfit:
Mina älskade shepherd
Slitna jeans
Turkost längre linne
Svart munktröja med döskallar (syns dock inte på bilden)



Så här ser det ut utanför mig just nu. Fint väder va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0