Helgen med J;)

Hej Bloggen J Här;)!
Jag  har inte kunnat blogga på hela helgen har nämligen varit i väg på  en liten utflykt nu i helgen..
Kan berätta lite kort hur helgen såg ut.
I fredags efter jag hade slutat jobbet så bestämde jag och en vän till mig att vi skulle åka till en speciel *stad* och ha lite kul..
Så det blev att vi åkte dit och gjorde stan osäker på kväll och osäker, det blev den. för F'n va kul det va.
Vi va runt på 5 olika krogar och hade så otroligt kul och trevlig sälskap hade vi med oss också:D. och va hemma ungefär vid 6 på morgonen  där vi skulle sova då ;)
Så när vi kom till dom vi skulle sova hos  så gick vi och la oss och somnade på en gång;) 

Lördag*
Så i går så bestämde vi att vi skulle ta och bege sig hemåt igen. för de va lite andra saker som stod på schemat  igår. Så vi åkte från staden efter vi hade gått och shoppat hela dagen och ätit go middag med trevlig sällskap.
så då va det dax att säga hej då för den gången;)
Sen när jag kom hem så åkte jag själv klart till J och kollade på film och hade allmänt mysigt..
Så kom hem i från J i morse.. så undra vem kan J vara;) det kan ni få fundera på. haha..

Så nu är det söndag och det är snart en nu vecka. varför går helgen så otroligt fort för och inte veckordagarna.
skulle varit tvärtom. ;)

Så nu har jag varit hemma hos mammi och ätit lite mat och tjötat lite.
Och nu blir det väl  att städa lite här hemma´. det behövs verkligen de ska jag lova;)
Sen i kväll blir det att åka och träffa j igen..
Så ha nu en super trevlig kväll så ska jag försöka slänga in ett inlägg när jag har kommit hem i från J om jag nu åker hem ikväll det vet man ju aldrig som sakt..;) thithi.

Puss och kram på er alla Go läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0