Tingeling

Cha Bloggen..
J här då;) Har inte hunnit med att blogga sen jag slängde in ett inlägg sist;)
Men nu är jag på banan igen. åh det har ni väl längtat efter.. haha
I går så va jag på bio med min lilla kusin på 6 år. så vi gick och såg Trassel. och den va faktiskt riktigt bra.
även fast det är en barn film;) Men va är det man säger försök och va ung så länge de går hahah;)

Och I dag så har man varit och gjort ett tenta prov i skolan och självklart så gick de kanon BRA=).. Sen varit och hälsat på min lill mormor som inte mår så bra:(.. efter de va det dax för lunch så fick bli en lunch med mamma moster och kusinen, de va mys..  fick även bli en sväng på stan för lite shopping så hem från stan fick jag med mig lite smik som alltid behövs..
Så just nu ligger man i sängen och har sprängande huvudvärk som aldrig vill släppa=/
så det får bli en bra film och försöka bli av med huvudvärken..

Ha en super trevlig kväll alla våra goa läsare. Så hörs vi i morgon och hoppas ni fortsätter att läsa våran blogg för den är verkligen bäst ever;)

eller va säger ni? haha-

NATT I NATT

Gammal som ny=) haha vad tycks??
Visst är jag söt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0