Nu är man hemma;)

Hej
Nu är man hemma igen... Visst har ni saknat mig;)
I dag har dagen varit i full fart hela dagen...
På förmiddagen va de en förläsning jag va tvungen att gå på efter som jag håller på att läser för att få mig ytterligare utbilning... Så undra va det kan va för utbilbning;)
Sedan i väg och träffa T som ni såg i förra inlägget, så åkte vi och shoppade och åt lite lunch ihop.
Så det fick själv klart bli en lunch på soya. alltid lika gott;) och alltid lika mysigt att umgås med mitt lilla hjärta;)
Fick även bli en sväng till lilla mormor när mammi hade slutat jobbet:D
efter de va det dax för storhandla:D åh själv klart när jag och mamma är på väg i från affären så ringer min bror och hans tjej och bjuder ner oss på fika så då va det hem till dem som gällde;)
Men det va riktigt mysigt satt mest och myste med min brors tjejs bebismage..
Åh faktiskt så blir man lite avis hahha;) men det är väl just nu man blir de..haha

Så  just nu ligger man i soffan och kollar på tv. och själv klart väntar man på att  BB ska börja=)

Nu ska jag kolla på BB..

Ha de bra bitches så hörs vi i morgon.

Puss puss Värdens bästa och snyggaste J här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0