Måndag med J ;)

Hej bloggen
I dag har det verkligen varit så MKT på schemat..
Jag vaknade på morgonen av att mina grannar över mig levde och dunkade,
och skulle lämna sina barn på dagis.. Men lika bra va de för du kommer man ju upp i tid så träningen kan börja.

Så på schemat stod de
Én timmes rask promenad + att träffa min personliga tränare;)
sedan va det hem och fixa i ordning sig för ett viktigt möte med jobbet. hm vad kan de va?
Ja det kan man undra;)
sen va det själv klart i väg och träffa mamma för en lyxig måndags midddag.

Resten av dagen får ni inte veta.. synd va?
lite hemligheter måste man ha;)
Nu ligger man i soffan och slappar efter en full späckad dag..
Tänkte jag skulle bjuda med mig lite ego bilder..

Visst är jag snygg och söt.. thithi



Nu är det dax för film mys natti natt  cha cha bloggen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0